Reklamační řád
Možnost uplatnění reklamace na vadné zboží je omezena pouze na zboží, které bylo zakoupeno u firmy Alla Beauty s.r.o., což kupující musí potvrdit předložením dokladu o koupi.
Kupující může vadné zboží reklamovat:
- osobním doručením na provozovnu Alla Beauty s.r.o., Na Humnech 888/15a, Liberec III-Jeřáb, 460 07 Liberec
- poštovním doručením na výše uvedenou adresu
Žádáme kupující, aby nás (prodávajícího) informovali o reklamaci zboží před odesláním. Je nutné doložit pořizovací doklad.
Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na špatně zabalené a chybně odeslané zásilky od kupujícího s reklamovaným zbožím. Reklamované zboží nesmí být odesláno na dobírku.
Reklamace zboží musí být vyřízena do 30 kalendářních dnů od doručení zboží prodávajícímu.
Po řádném vyřízení reklamace prodávající vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem.
Při oprávněné reklamaci hradí prodávající výlohy na zaslání zboží zpět kupujícímu.
V případě neoprávněné nebo neuznané reklamaci je účtován manipulační poplatek ve výši poštovného a balného na zaslání zpět zákazníkovi.